diumenge, 20 de gener del 2013

Cartes des de Panem: Estimat Peeta

(Recordeu que les cartes són fetes per fans i que per tant no és real; l'autora no hi té res a veure)

Aquesta carta l'escriu la Caradeguineu, la tribut del Districte 5, per en Peeta:
[Spoilers 1r llibre]


La meva traducció al català:

Estimat Peeta Mellark,
No et sentis malament per la meva mort,
Sabia el que estava fent,
Sabia el "vedat nocturn" que menjava,
També sabia que era el tribut més feble que quedava
i no volia morir amb una mort dolorosa.
Ho sento si et pensaves que em vas matar,
no ho vas fer... Ho vaig fer jo.
Bona sort.

Soncerament,
la Caradeguineu

La veritat és que jo adorava a la Caradeguineu, era una tribut molt llesta, no creieu? 

Alguna petició per la propera Carta des de panem? Comenteu! :)

1 comentari:

  1. Hola tu bloc esta super bien, la verdad es que es muy entretenido. Yo tambien tengo un bloc, te podrias pasar por el y darme tu i¡opinión? Muchísimas gracias(:
    http://lomejordelasmejorescosas.blogspot.com.es/

    ResponElimina