dijous, 20 de juny del 2013

Les vostres opinions sobre la saga

En una entrada anterior, us demanava que si volieu participar, enviessiu  les vostres opinions sobre la saga al correu del blog; doncs aquestes són les opinions i imatges que m'heu fet arribar!


Hola! Jo crec que els Jocs de la Fam és un llibre que està molt bé, ja que és divertit i emocionant. Sobretot, enganxa molt. Quan has acabat un llibre, fas el possible per aconseguir el següent, i desprès igual amb el tercer. 
A més, jo crec que al escriure aquests libres,  l'autora vol reflexa la realitat, les injustícies reals.
I una altra questió, sobre el TEAM PEETA O TEAM GALE, jo crec que tots dos són els millors nois, i que tots dos fan el millor per la Katniss. Tot i així, jo em decanto pel Gale, però això ja és opinió de cada un!

En resum, crec que aquesta trilogia és la millor del món!

Aina C.F.


Per mi els Jocs de la Fam són la millor trilogia que he llegit mai. Jo al principi no era aficionada a la lectura i el llibre dels Jocs de la Fam em va atrapar i em va enamorar. Després de llegir aquell llibre m'he apassionat molt a llegir. Tot i que fa temps que vaig acabar la trilogia, encara dono voltes a un final tant intrigant com el que té. I encara segueixo pensant què se n'ha fet d'en Gale (jo sóc Team Gale) i segueixo donant voltes al tercer llibre en general, sobretot a la mort d'en Finnick.
I a partir d'aquí només vull dir-vos: Que la sort us acompanyi sempre!!

Anònima empordanesa

Simplement...

Ariadna V.



Perquè mai vaig pensar que participaria en els jocs, crearia una revolució i tornaria la pau i igualtat al meu país sense ni tan sols moure'm de casa. 
Gràcies a Suzanne Collins per fer-ho possible. Jo no estava llegint el seu llibre, era a dins, participant-hi.

Nympha Librorum


El collage de la Lia:

Lia


El primer llibre dels Jocs de la Fam per a mi es el millor. Vaig descobrir la saga per aquest llibre, em vaig endinsar en el món de Panem, dels districtes i em vaig encarinyar de la Katniss i tota la Costura del Districte 12. Van ser dos dies intensos, no podia parar de llegir, de pensar, se somiar. Un cop a l'arena no paraven de passar coses ràpidament. Mai parava, mai s'aturava l'emoció, sempre seguies volent llegir ràpid per a veure què passarà a la següent pàgina. Va arribar la gran decepció quan vaig veure que en Peeta anava amb els Professionals, he plorat amb la mort de la Rue i amb el Capitoli, moltes emocions juntes en tres llibres, només tres.

Júlia  B.


I fins aquí les vostres opinions! Moltes gràcies a tots els que hi heu participat i recorda que si encara no ho has fet i en tens ganes, pots enviar-me un correu a districte14@gmail.com.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada