dilluns, 8 d’octubre del 2012

Cartes des de Panem!

Avui estreno una nova secció del blog on aniré penjant cartes que han fet fans de la saga figurant que són personatges i l'envien a altres personatges. La veritat és que és bonic llegir-les perquè recordes que encara que el llibre s'hagi acabat l'història queda completament oberta i cadascú és lliure de pensar com vol que continuï. Us aviso que si no us heu llegit la saga serà millor que no llegiu les cartes; ja que poden contenir spoilers.

I avui la primera carta! [Spoilers]


Traducció al català: [Spoilers]

"Estimat Gale,
Sé que no ens hem vist des de fa anys, però et trobo a faltar. La Katniss mai parla de tu mentre està desperta, però quan està dormint et reclama. Ella es desperta amb llàgrimes regalimant per la seva cara perquè et troba a faltar molt. Fa mal veure Katniss així. Normalment ella és forta, però quan pensa en tu... és vulnerable. Estic gelós de tu, Gale, realment hi estic. Sempre serà un misteri com l'entens d'una manera que jo no puc. Tu eres el seu millor amic... Què ha passat amb això? La Katniss veritablement et perdona per... per el que vas fer a la seva germana. Pots venir a visitar-nos quan vulguis. I per molt que em dolgui dir-te això... Ella encara t'estima, Gale. No ho deixis anar.


Sincerament,
Peeta"

Què us sembla la primera carta? La veritat és que és bastant clar que la fet algú del Team Gale, però m'agrada pensar que algunes coses tenen raó; com que la Katniss, en Peeta i en Gale no perden mai el contacte! ;)

Què en penseu? Alguna petició per la segona carta? Comenteu!


Agradarà més a Team Peeta o Team Gale?

4 comentaris:

  1. No m'agrada la carta! Team Peeta!!! :)

    ResponElimina
  2. Peeta forever !

    Quina mena de persona pot ser el Gale si vol fer la seva voluntat, encara que sigui per una bona causa, sense importar quin preu ha de pagar?

    ResponElimina
  3. Ben dit!!! :)
    Peeta forever :) !!!

    ResponElimina
  4. Jo trobo que la carta és bonica, i tot i que l'hagi fet algu del Team Gale, crec que l'ha fet molt be, a mi m'agrada molt !
    Però, no puc deixar de costat el meu equip: Visca TEAM PEETA !!

    ResponElimina